loading...
باحال مووی | دانلود رايگان فيلم و سريال
اطلاعیه
admin بازدید : 128 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دل خون با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohsen Chavoshi – Del Khon

ترانه : حسین صفا , آهنگ : محسن چاوشی , تنظیم : شهاب اکبری

..:: ویژه اربعین ::..

متن آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دل خون :

وقتی که شب حکم شبیخون داد

صحرا پر از خون کبوتر شد

توی چشام دریای بارونو، توی گلوم بارون خنجر شد

از آب یاد مبهمی دارم، چون تشنه‌ام سیراب می‌میرم

از مردمِ بزدل دلم خونه، از کوفه‌ی دلگیر دلگیرم

ای کاش پیش خواهرم بودم تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

ای کاش پیش خواهرم بودم تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دل خون

♫♫♫♫♫♫

ایمان من بی وقفه رنجم داد، آزاده بودم پس جفا دیدم

مکر و دو رنگی؛ ظلم و بد قولی؛ آه! از اهل دنیا کِی وفا دیدم

دنیای بی ارزش چه می‌دونه کی غصه داره، کی دلش خونه

این دردکه غمگین تر از درده این خونه که قرمزتر از خونه

حس می‌کنم از دور از نزدیک عطر حرم، عطر شهیدا رو

بیزارم از این خیل ابن الوقت، پس می‌زنم ابن الیزیدا رو

ای کاش پیش خواهرم بودم ، تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

ای کاش پیش خواهرم بودم ، تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

دانلود با کیفیت 320 - 12.2 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 12.2 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دل خون

دانلود با کیفیت 128 - 4.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دل خون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و تمام فیلم های قرار گرفته در سایت سانسور شده است... در صورت مشاهده صحنه غیر اخلاقی در فیلم به ما گزارش دهید...
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه
جدیدترین فیلم های دوبله
صفحات رسمی باحال مووی

تبلیغات