loading...
باحال مووی | دانلود رايگان فيلم و سريال
اطلاعیه
admin بازدید : 81 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام تقدیر با بالاترین کیفیت

Download New Music Majid Yahyaei – Taghdir

ترانه : عاطفه صائب , آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام تقدیر :

تو دوراهی دل من جا مونده با یه مشت خاطره تنها مونده

حیف باشی و برات بد باشم وقت دلواپسی هات کم باشم

آخه من که زندگیم تشویشه حالم از همیشه بدتر میشه

انتظار چیو از من داری چه دلیلی واسه موندن داری

وای تنهات گذاشت رفت داره میاد برف چه بی صدا رفت

وای اون لحظه هامون همیشه به یاد من هست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید یحیایی بنام تقدیر

♫♫♫♫♫♫

من پر از وسوسه بارونم توی دنیای خودم میمونم

پای من زندگیتو حدر نکن بعد از این دیگه چشاتو تر نکن

آخه من که بی محبت بودم قافل از هوای عادت بودم

سرنوشتم گره خوده با غمم واسه احساس تو کمتر از کمم

وای تنهات گذاشت رفت داره میاد برف چه بی صدا رفت

وای اون لحظه هامون همیشه به یاد من هست

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام تقدیر

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام تقدیر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و تمام فیلم های قرار گرفته در سایت سانسور شده است... در صورت مشاهده صحنه غیر اخلاقی در فیلم به ما گزارش دهید...
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه
جدیدترین فیلم های دوبله
صفحات رسمی باحال مووی

تبلیغات